my diary

صنایع مرتبط گریتینگ

کشتی سازی

 

ساخت کشتی

 

 

خلاصه ناشر
در این فصل ساخت کشتی مورد بحث قرار می گیرد. ملاحظات مربوط به طراحی بدنه غالباً منجر به تعمیرات اساسی ماشین آلات دریایی می شود که در شرایط دشوارتر انجام می شود و بنابراین با هزینه بیشتر نسبت به نصب ساحلی معادل آن انجام می شود. هزینه های نگهداری موتورخانه در رابطه با چیدمان لوله های لوله ، نشستن قطعات یدکی ، نشستن ریل های جرثقیل ، بلوک های زنجیره ای ، بالابرها ، جذب ها ، سکوها و فن ها تحت تأثیر چیدمان موتورخانه است. معمار نیروی دریایی به طور طبیعی می خواهد طول موتورخانه را کاهش دهد تا حداکثر فضای بار را در یک بدنه مشخص فراهم کند اما اگر منجر به یک موتورخانه محدود و غیرقابل دسترسی با هزینه های بالای تعمیر و نگهداری شود ، افزایش درآمد ممکن است گران باشد.

 

قابلیت کشتی سازی آینده
کشتی سازی یک صنعت بزرگ ، متنوع ، پیچیده و چند وجهی است. از نظر نوآوری در فن آوری ، صنعت کشتی سازی می تواند به عنوان یک صنعت بالغ و جا افتاده مشخص شود. در این شرایط ، توانایی ساخت شناورهای مختلف فقط با وجود سرمایه در دسترس تجهیزات محدود می شود. با توجه به ساختار هزینه ای نسبی آنها ، حیاط ها در ساخت انواع خاصی از شناورها تخصص دارند و ممکن است در کوتاه مدت نتوانند کشتی های دیگری بسازند.

چنین محدودیتهایی بر ساخت تانکر تأثیری نمی گذارد. بین سالهای 1970 و 1980 ، 75٪ از حیاطها تانکرهایی را در اندازه ها و انواع مختلف تحویل داده اند. حیاط هایی که در این مدت تانکر نساخته اند توانایی این کار را دارند.

فناوری در ساخت کشتی های LNG بسیار پیچیده تر است. سه حیاط تا به امروز ساخت LNG را انجام داده اند: Avondale ، General Dynamics و Newport News. سکوهای حفاری دریایی در Marathon le Thourneau ، Levingston و Bethlehem Steel's Beaumont Shipyard تولید می شوند. همانطور که در مورد LNG ها ، ایالات متحده در توسعه سکوهای حفاری دریایی پیشگام بوده و پیشروترین تولید کننده این تجهیزات پیشرفته و پیشرفته در جهان است.